Cu un design frontal uşor de recunoscut şi o gamă largă de opţiuni de personalizare, a doua generaţie AYGO apelează la o audienţă mai stilată decât cea care îşi cumpără maşinile pentru motive strict de deplasare.
Anul trecut, modelul a fost printre primii la vânzări în segmentul A, din Europa, cu peste 91.700 de unităţi vândute şi o cotă de piaţă de 7.4%.
Remodelat în 2018, designerii şi inginerii Toyota nu numai că au întărit imaginea tinerească şi distinctivă a modelului, dar au lucrat şi la sistemul de propulsie. Este mai eficient, mai performant şi mai distractiv de condus.
Semnătura iconică frontală „X” a lui AYGO s-a maturizat dintr-o grafică bidimensională într-un element tridimensional.
Designul frontal distinctiv încorporează noi lumini de zi noi, iar în spate stop-urile cu LED-uri îi dau un aspect sofisticat şi fac modelul instantaneu de recunoscut. La bord, culorile interioare şi materialele îmbunătăţesc ambianţa generală a cabinei.
Sistemul de infotaintment are un display de 7 inci cu suport pentru Apple CarPlay şi Android Auto. Noul Aygo este dotat cu o cameră video pentru marşarier ca dotare standard.
Motorul de 998 cc, cu 3 cilindri, combină un echilibru de putere cu un cuplu ideal la turaţii scăzute şi eficienţă a consumului de combustibil.
Motorul dezvoltă 72 CP la 6000 rpm şi un cuplu de 93 Nm la 4.400 rpm, accelerând, AYGO ajunge de la 0-100 km / h în 13.8 secunde şi are o viteză maximă de 160 km / h.
Modelele ediţiei speciale AYGO se găsesc atât în versiunea standard, cât şi în versiunea Eco. Acesta din urmă beneficiază de putere crescută, sistem Toyota Stop & Start şi îmbunătăţirii aerodinamice.